Miejski Ośrodek
Kultury Sportu i Rekreacji
w Czchowie

Polecane wydarzenia

Jeśli kochasz kwiaty, a twój ogród zachwyca kolorem i zapachem – to nasz konkurs jest idealną propozycją dla Ciebie.
2022-06-15

Już dzisiaj wyślij zgłoszenie, a my docenimy Twoje starania i podzielimy się widokiem na Twój piękny ogród lub kwietny balkon z mieszkańcami naszej gminy.

Zgłoszenia przyjmujemy do 15 lipca 2022

Komisja po wcześniejszym kontakcie odwiedzi Cię w dogodnym terminie od 16 lipca do 10 sierpnia

Wręczenie certyfikatów i nagród podczas Dni Czchowa

Uwaga: wszystkie szczegóły w regulaminie na stronie www.moksir.czchow.pl

lub pod nr tel. 146843188

Od stycznia ozpoczyna działalność dziecięca i młodzieżowa grupa teatralna przy MOKSiRze - zapraszamy!!!
2022-01-04

Uwaga!!! Od stycznia przy Miejskim Ośrodku Kultury, Sportu i Rekreacji w Czchowie rozpoczyna działalność

Dziecięca i młodzieżowa grupa teatralna.

Zajęcia poprowadzi teatrolog - Dominika Czarnecka.

Na spotkanie organizacyjne zapraszamy wszystkich chętnych z całej gminy. Tworzymy grupę dla uczniów szkoły podstawowej, na spotkanie zapraszamy również rodziców.

14.01.2022 (piątek) godz. 17:00

sala kina Baszta w Czchowie Rynek 12

Więcej informacji tel. 146843188.

Turystyka Pielgrzymkowa w gminie Czchów
2016-06-14
Bogato zdobione kościoły w gminie Czchów stanowią atrakcyjną perełkę dla miłośników turystyki pielgrzymkowej. Zapraszamy do zwiedzania!

Ważne informacje tele-adersowe dla TURYSTY

Informacje / Information / Touristen Auskunft

Tak wiele do odkrycia - Zaprasza Gmina Czchów
2016-06-14

Gmina Czchów – idealne miejsce wypoczynku dla Ciebie!

"OD SZCZYTU DO SZCZYTU" - Odwiedź 45 miejsc i odkryj nieznane...
2015-11-30
Mateusz i Angelika - aktywni i kreatywni pasjonaci górskich wędrówek ruszają z nową akcją w okolicach Jeziora Rożnowskiego. Projekt "od Szczytu do Szczytu" zakłada, odwiedzenie przez turystów 45 najatrakcyjniejszych wzniesień i szczytów w siedmiu gminach: Iwkowej, Łososinie Dolnej, Laskowej, Czchowie, Lipnicy Murowanej, Gródku nad Dunajcem i Korzennej.

11 listopada – 103. Rocznica Odzyskania przez Polskę Niepodległości

2021-11-12

Światowy konflikt zbrojny w latach 1914-1918 między trzema państwami zaborczymi – Rosją, Niemcami i Austro-Węgrami – otworzył Polsce drogę do niepodległości.

11 listopada 1918 roku Polakom towarzyszyła powszechna radość i duma z odzyskania własnej państwowości.

Dzisiaj świętujemy to wielkie wydarzenie, w różny sposób między innymi biorąc udział we mszy świętej w intencji Ojczyzny lub włączając się do akcji „Niepodległa do hymnu”, pokazując, że tak naprawdę jesteśmy jedną, biało-czerwoną rodziną.

W tym roku w Czchowie w uroczystościach wzięli udział mieszkańcy gminy wraz z władzami samorządowymi, strażakami, harcerzami i zuchami.

Mszę świętą za Ojczyne celebrowali: proboszcz parafii Czchów ks. Marian Seruś i ks. Jacek Walczyk. W kościele wystąpiła również młodzież z krótkim montażem słowno-muzycznym, wprowadzając zebranych w nastrój patriotyczny.

Po uroczystości przeszliśmy na cmentarz żołnierzy poległych podczas pierwszej wojny światowej, gdzie w asyście harcerzy, Marek Chudoba Burmistrz Czchowa, Alicja Mordarska Przewodnicząca Rady Miejskiej oraz płk Jerzy Jankowski złożyli kwiaty.

Następnie przemaszerowaliśmy na dziedziniec zamku. Tam wszyscy włączyliśmy się do akcji „Niepodległa do hymnu” i o godzinie 12:00 wspólnie odśpiewaliśmy Mazurka Dąbrowskiego. Rozśpiewani i pełni entuzjazmu wykonaliśmy „Rotę” oraz „Pierwszą Brygadę”. Na zakończenie spotkania na zamku wysłuchaliśmy czchowskiego hejnału w wykonaniu trębacza Józefa Kozdroja, który wraz ze Stanisławem Piotrowskim kontynuuje tradycję grania hejnału na baszcie od 2000 roku.

Dodatkowo niemalże wszyscy otrzymali śpiewniki patriotyczne wydane w ramach projektu „Młodzież pamięta” i biało-czerwone  chorągiewki, a harcerze i zuchy od organizatorów obchodów otrzymali flagi Polski.

Ten wyjątkowy listopadowy dzień spędziliśmy bardzo uroczyście, patriotyczne chwile potęgowały pieśni i biało-czerwone akcenty. Bardzo serdecznie dziękujemy wszystkim za udział w uroczystościach 103. Rocznicy Odzyskania przez Polskę Niepodległości.